datuk aliff syukri
Cover image via Rotikaya

Sebagai selebriti terkenal memang lumrah dikecam dengan perkara yang remeh termasuk Datuk Aliff Syukri. Menerusi Instagram, Aliff sempat meluahkan rasa sedih kerana dikritik gara-gara bergurau beliau mempunyai jam tangan mahal berjenama Rolex tempoh hari.

“Kenapalah orang melayu ni suka mengutuk. Saya bergurau saja pasal jam rolex tu pun boleh jadi isu gara-gara makan di lantai cuba tengok balik video tu. Kalau korang tau dan biasa ke oversea tau lah kenapa saya buat macam ni”

“Saya pergi by group lebih 13 orang kalau 12 hari nak makan kat luar mahu 70k-100k untuk makan saja jadi tak salah kan kalau saya nak berjimat,” luahnya menerusi akaun Instagram mengenai kecaman yang diterimanya.

Dalam pada yang mengeji, ramai juga yang masih menyokong Aliff dan menasihatinya supaya mengabaikan sahaja mulut jahat diluar sana yang sentiasa mencari kesalahan orang lain. Ada juga yang bangga dengan peribadi Aliff yang bersahaja dan rendah diri walaupun di negara orang.

Terdahulu Aliff telah memuat naik sebuah video menunjukkan beliau sedang menjamu air tangan isteri yang dibekalkan lalu berhenti di tepi jalan untuk berhenti makan. Dalam masa yang sama Aliff sempat lagi bergurau dengan haters yang mengutuknya dengan menunjukkan jam tangan mahal beliau.

Seperti biasa terus panas telinga orang Malaysia mendengarnya dan terus mendakwa sikap Aliff yang terlalu riak menunjukkan kekayaannya. Pelbagai komen panas lagi ditujukan buat usahawan ini. Apapun empunya badan juga berkata ianya gurauan, jadi janganlah serius sangat!

Baca lagi: Aliff Syukri Tawar Ganjaran RM5,000 Tangkap Bibik Pencuri

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here