fasha sandha
Cover image via Astro Gempak

Siapa yang mengikuti perkembangan Fasha Sandha di Intagram pasti perasan posting yang dimuat naiknya mengenai luka kecil di pipi anak perempuannya, Jemyma. Dalam posting itu, Fasha berasa kecewa dan mempersoalkan cara penjagaan anaknya ketika bersama bekas suaminya, jejai

“Ini adalah kesan cakar dan sedikit lebam. Ya, to some people maybe ia kelihatan kecil, but to me, ini satu perkara yang sangat mengguriskan hati saya. Untuk melepaskan anak, bukan satu perkara yang mudah. Hanya ibu yang benar-benar ibu yang akan memahami perasaan ini”

“Saya paksa diri demi kebaikan anak-anak , bila balik ada lebam luka begini, apa patut saya rasa sebagai seorang ibu? Yes accidents happen, but sebagai ibu saya berhak untuk tahu kenapa jadi begini pada anak perempuan saya yang tak pernah luka seumur hidup”

“Apa perasaan seorang ibu, tiga hari tak jumpa anak, bila anak balik rumah ada luka kat muka. Dah la nak raya ni. Ibu jaga Jemyma 2 tahun 7 bulan satu luka atau parut pun tak penah kena. Macam mana dada jaga anak,” tulisnya di akaun Facebook mengenai perkara tersebut.

Seperti biasa, menerusi posting itu Fasha menerima pelbagai reaksi dari peminat. Ada yang memahami luahan isi hatinya itu sebagai ibu. Manakala ada juga yang medakwa Fasha suka mencari perhatian dan sengaja menimbulkan isu diantara bekas suami dan ibu mertuanya.

Baca lagi: Bisa Rambut Pendek Fasha Sandha

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here