che ta
Cover image via Rotikaya

Sering kali dilihat keluar negara bersama keluarga tercinta kemudian ditambah lagi dengan kemeriahan berpakaian sedondon, tidak dapat dinafikan ada segelintir masyarakat yang bagaikan tidak puas hati dengan apa yang dikongsikan di laman sosial Che Ta.

“Perumpamaan ukur baju di badan sendiri itu kena dengan diri saya. Jadi tidak salah kalau saya berbelanja mewah jika semua itu mengikut kemampuan saya. Dan tidak salah juga kalau saya mengetengahkan konsep sedondon dengan anggota keluarga pada setiap percutian kerana itu juga pilihan saya”

“Hinggakan terpaksa mengemas baju seharian untuk memastikan tema pakaian kami anak beranak semuanya sama juga saya tak kisah. “Sebab kalau kita mahu semuanya sempurna maka seseorang itu perlu berkorban. Yang penting adalah kepuasan diri,” jelasnya.

Selain itu, apa yang tidak diketahui oleh orang ramai adalah usahanya yang tidak mengenal erti penat selain terpaksa membahagikan masa dalam menguruskan keluarga dan juga perniagaan malah kadang kala perkara tersebut mengheretnya untuk bekerja hingga lewat malam.

Sejauh mana pun kecaman orang ramai yang ‘sakit mata’ melihat kesenangan Che Ta namun dalam masa yang sama pelakon wanita ini turut memberi inspirasi kepada mereka yang ingin berjaya.

Baca lagi: Cukai Tertunggak, Hasrat Che Ta ke London Sambut Hari Jadi Anak Tak Kesampaian

LEAVE A REPLY